DoruKalpp elifineylulu bencede mantıklı olan o hem bizim kafamız karışmaz ayrı ayrı günlerde vursa ölür sanki
elifineylulu DoruKalpp bence e devlet üzerinden aile hekiminizi değiştirin tek ebe değilse sağlık ocağındaki oda değişir bizim burda her doktorun yanında ebe de var yada aile hekiminizle konuşun durumu
DoruKalpp Selin28 evet bizede doktor oyle dedi bizde 2ay 17 gunlukken yani 3ayda vurulduk 2.dozumuzu yarın yani 4aylikken mayıs ayında vurulmuş olcaz. Ebeye kalsa buna da 3 doz demistj 😡😡
DoruKalpp elifineylulu malesef ilçedeyim küçük yerdeyim ama artık her asida doktora giderim o daha uzman sonuç da
Ates_mami DoruKalpp söylersin doktora o bilir canım. Benim bu 3. Oğlum digerlerini de bu aylarda 1 ay arayla yaptırdım.
DoruKalpp Ates_mami tssekkur ederim.cnm ben de hep doktora gideceğim anlaşılan. 4.ay aşısı ateş yapar mı ilaç veriyor musunuz gitmeden bir ve ikide ilaç vermedim bunda da vermicem
Ates_mami DoruKalpp 4.ay aşısı dediginiz rota dimi. İlk dozunda bişey olmuyor. Ama 2. Dozda olabilir. Büyük oğlumda bişey olmadı. 2. De ateş yaptı ilk gün. Bunda şuanlık bişey yok. Bu gece kontrol ederim olursa fitil veirirm zaten
DoruKalpp Ates_mami hem rota var hem de 4.ayda yapılan aşılar var kpa,dapt,ipa,hib aşıları var takvimde de yazıyor inaallah biz de de yapmaz ateş ya