Kizlar çoğunuz yaşamıştır hastahane ve sağlık ocağı kiloları farklı ölçüyor. ( kıyafetli kiyafetsiz olctukleri için)
Onu geçtim neyse 2.ay aşımızı 2ay 17 günlükken olduk ve rotarix olduk. Yarın 4 aylık olcak oğlum. Sağlık ocağı 4ay 17 günlükken yaparız dedi doktorumuz yarın yani 4ayken yapacak. Kafam karıştı 17 gün önce sonra etkiler mi yarın 4.ay kontrokumuz var aşısı yapılsa mi siz kime uyardınız doktor mu sağlık ocağı mi?