Mom987 al benden de o kadar. Bugün ilk öğününü akşam üzeri 16:30da yedi, onu da kuş kadar yedi hanımefendiciğim.
2 farklı vitamin kullandık iştah açar diye işe yaramadı, en son hastayken tamamen yeme içmeyi bırakınca doktor alerji şurubu yazdı. Yan etkisinden faydalanmaya çalışalım iştahını açar belki diye. Bir hafta olacak kullanmaya başlayalı, tık yok