Begooo kucağa alışır korkum yok sürekli emmek istediği için kucakta olacak mecbur.Uykusuzluk halsizlik yorgunluk tahammülsüz biri yapıyor beni bebeğime haksızlık yapıyorum diye de üzülüyorum bana muhtaç ama elimde değil bir yandan lohusalık bir yandan bu sorumluluk ruhum daralıyor sanki bunları dünyada tek ben yaşıyormuşum gibi hissediyorum durup durup ağlıyorum güzel günlerimizin olduğu zamanlar gelsin istiyorum korkuyorum da bu hep böyle sürüp gidecek diye