Yenidoğan bebekler sürekli memede kalmak ister bu illa doymuyor demek değildir, doktorunuz ne dedi bu duruma. Bizim doktorumuz bebek ağlıyor diye mama veremeyiz doymadığını sadece aylık takiote kilodan anlarız demişti. Hep emmek istemesi acıktığı anlamına gelmiyor yani daha çok küçük sizin sıcaklığınızı aradığı için memede durmak ister. Benim kızım da öyleydi.