Melek42 yapma tabi canım. Çevrenin laflarına da tıka kulaklarını. Aynı çağda başka bebelerle kıyaslama. Her çocuk farklı. Her insan farklı. Biz bu yaşlarda bile aynı koşamayız aynı hızda yürüyemeyiz. Allah başka dert keder vermesin. Bırak bebeni.
Sen alıgısına yoğunlaş. Tepkilerini takip et. Tutup çekmelerini, istemeğni belli edişini…
bunlar önemli dönmesi yürümesi değl.
(Hiç önemli değl demiyorum tabii ki, yanlış anlamaya müsait analar kendilerince linçlemesin🤣)