Benim cocuğum yüzüstü nefret ediyor, ciyak ciyak. Doktor reflüsü olan bebeklerin yüzüstü rahatsız olduklarını belirtti, bundan kaynaklı olabilirmiş. Kusmalarımız azaldı tabi, 4 aya kadar deli gibi kusma sorunu yaşıyorduk( kilo alımı cok iyiydi o ayrı) şu anda deniyorum yüzüstü, sevdiği oyuncak koyuyorum. Hareket etmiyor eliyle uzanmaya calısıyor. Bacakları ittirme çabası var gibi ama enerjisini hesaplarsam istek sıfır. Oturabiliyor onda sorun yok ara sıra devriliyor henüz alışamadı. 7. Ayına bugün girdik, dehşet şekilde yürüme meraklısı her gün yürütüyorum. Yürürken sağ sol ayak adımlarını cok güzel atıyor. Ayaklarını sağlam basıp koltuk kenarında 2-3 dk hiç bocalamadan ayakta duruyor. Emeklemeden yürüyen bebekler var, emeklemeden oturur vaziyette totoyu sürenlerde var. Kısaca hiç canını sıkma. Olacak her türlü oluyor😘