Glzrbrs Syr çok iyi anlıyorum seni benim kenarlarından yarılmıştı artık emzirmeye korkuyordum şimdi çok iyiyim hala kuru tutuyorum bir kaç gün dene bence iyi olur inşallah
Syr Glzrbrs eşim diyor ki ben böyle bişey duymadım. Bende duyuyordum ama yaşanmadan bu kadar olduğunu bilmiyordum. Bu nasıl acı zaten yaşamayan bilemez
Seyma005 Syr merhaba siz anlattıkça o günler aklıma geldi ama bende o kadar uzun sürmemişti. Lansinoh krem almıştım ben her emzirmeden sonra tekrar tekrar sürüyordum ama elimize krem sürer gibi değil bezelye tanesi kadar alıp katman gibi yapıyordum. 20-25 gün sonra acı yavaş yavaş azalarak geçti. Sizin de geçici bir süre bu onu düşünün lütfen 🙏
gg00 Syr krem falan kullanmayın ne kadar yıkarsanız yıkayın illa ki bebeğin ağzına gidiyor. gümüş kapaktan başkası yalan. kullanın bana dua edeceksiniz. lansinoh mansinoh kullanmadığım krem kalmadı
Seyma005 Syr geçiyor valla benim meme uçlarım su toplamıştı düşün 🥺her seferinde sanki jiletle kesiyorlar gibi acıyordu bi de çocuk memeyi tutsun diye uğraşırken dikişlerimde acıyordu, zorlu bir süreç ama hepsi geçiyor inan geçici diye düşün , 40 zaten dönüm gerçekten hem bedenen iyi oluyosun hem ruhen 🥰
Syr gg00 evet ağzına gittiği için süresim gelmiyor birde emzirmeden yıkamak çok zor oluyor ucunu ovalasak iyice tahriş olacak gibi
33-31 Syr Lanomast cnm ya yanlış yazmışım lanomasti vermisti çok iyi gldiydi 2 surmmde iyilesmisti hem ucuz hem etkili bi krem
Serrakus Syr Tam 2 bucuk ay çektim Allah kimseye yaşatmasın o acıyı.. denemedigim hiçbir şey kalmamıştı aynı siz gibi. Geçer geçer dediler hep çevremdekiler o zaman gitmemiştim ama cikdyee gittim 3 krem verdi 1 hafta sürmedi iyileşmesi. Memeyi mümkün mertebe açık bırakın. Sütünüzü sürün bırakın o şekilde kurusun.
Serrakus Syr zalain krem, stafine cort, dexpanten. Bunları karıştırıp günde bir iki kez sürdüm. Sağa sürdüysem o süre zarfında 2-3 kez solu emzirdim, sonra yıkadım. Sola sürdüm 2-3 kez sağı emzirdim… Böyle böyle 1 haftada şükür iyileşti.
TalhasMother Syr öyle yazıyo ama madecasol çok az kullandım, e vitamini de bir kapsülü sürüp kurumasını bekliyordum hemen hemen emiyo zaten cilt. Sonra kapakları takıyodum. Başta hiç etki etmiyo gibiydi ama bi anda geçti. Bu arada e vit. Silmene gerek yok demişti doktor bebek direk emebiliyo.
cottoncandy Syr Avent Göğüs kalkanı kullandım devamlı neredeyse bebeğim 3 bucuk aylık olana kadar. Onun çok faydası oldu, hava aldırdığı için iyileşmesine yardımcı oldu ve krem de bir yerlere bulaşmadı sayesinde. Ayva çekirdeği, tahin yağı ve garmastan haricinde diğerlerini denedim. Uzun bir araştırma sonucu Mumsy Natural’ı da denemeye karar verdim. O da işe yaramasaydı Garmastan vardı sırada.
Syr cottoncandy zaten gümüş kapak alana katar hep göğüs kalkanı ile idare ettim. Ama maalesef geçmedi işte. Garmastan da yaramadı. Yani herkese başka bişey etki ediyor sanırım
Sadem1 cottoncandy devamlı mı takılı duruyordu. Yoksa emzirmeden emzirmeye mi takıyordunuz. Bende aldım inşallah faydasını görürüm