Syr aynı sıkıntılıları 10günlük bebeğimle yaşıyorum şuan, görünce hemen yazmak istedim, lansinoh ve garmastanı cok düzenli kullanamadım çünkü sürekli emzirmekten sürüp iyileşmesini beklemeye fırsat olmadı,2 yada 3gün göğüs ucuna zeytinyağı sürüp üzerine göğüs kalkanı kullandım,nemli kalıp kabuk kabuk soyuldu göğsümdeki yaralar ve bildiğiniz kırmızı et kaldı sadece, ama allaha şükür daha iyi durumda şuan iyileşiyor o ızdıraplı acı gitti neredeyse, kesinlikle zeytinyağını tavsiye ederim inşallah işe yarar