semaahmet Mrs2ozge aldım yaptım kuzum ama biberon reddi var kaşıkla iciyoruZ bakalım suanlik kaşıkla yiyo ama
semaahmet Mdnglsvr hipp ve Aptamil aldım ama bizim oğlan biberon begenmiyo ne yazık ki kaşıkla iciyoz ne yaptıysam sevmedi biberoni
semaahmet Mdnglsvr Altı aylık cnm kilo kaybı vardı ondan doktoru iki kere içsin dedi ek gıda diyo ama yok illa beni emicek