semaahmet mama da gaz olayi cok kisisel malesef deneyrek karar verilior yani size yapan bana yapmayablr gbi. Ama kendi tecrubemi isterseniz dogdugundan beri mama meme gidiyorZ, amptamille basladm inanilmaz gaz ve kakasini kokulu yapiordu. 2. Ayda sma optipro ya gectm suan13 aylik hala sma kullaniorum cok memmnnm gaz diye bisey kalmadi zatn