Osmnn_457 ben bundan 3 sene önce doğum yaptığımda 8 ay hiç birşey yapmadım ( yalandan emzirdim süttüm yok denecek kadar azdı mama veriyordum) toplamda 18 kg almıştım 8 ayın sonunda sadece 7 kgnun gittini fark ettim ve ben her sabah 1 fincan filitre kahve şekersiz az sütlü bir şekilde içmeye başladım sonrasında gayet sağlam bir kahvaltı öğlen her zaman sebzemi yedim veya boş yeşillikli az yağlı salata akşamları hep proteğin ağırlıklı yedim makarna pilav varsa ekmek yemedim ara öğünler yaptım kuru kayısı badem ceviz gibi tabi sayılı miktarlarda yedim onlara ( çok huysuz bir kızım vardı yatak yüzü görmedim 9 aylık olana kadar artık kollarım taşımadığı için kanguruyla geziyodum duştan duşa kanguru benden çıkıp eşime geçiyordu oladar zor bir bebekti) birde şimdi pandemiden zor biliyorum ama soğukmuş yok yağmurluymuş demedim hergün yürüşe çıktım en az 1 saat yürüdüm yavaş yavaş kızım 11 aylık olduğunda eski elbiselerime girebiliyordum 1 yaşına girdiğinde kotlarımın içine girebilmiş ve rahat birşekilde oluyordu hamur işide yedim tatalıda yedim ama hepsini ayarında yedim abartmadım hamur işi yediğim gün pilav makarna ekmek yemedim