Littlemomm yorumları okudum da sanırım bende tuhaflık var, yorumumu dikkate alma ama yazamadan geçemicem 😂
Her gün toz alıyorum, aynaları siliyorum, mutfak dolaplarını ocağımı siliyorum elim de bi bez devamlı beyaz eşyaların üzerinde zaten, iki günde bir çamaşır yıkıyorum, evde ki kilimlerimi yıkıyorum, bazen günde bir bazen iki süpürge açıyorum, özellikle klozeti ve el lavabosunu her gün yıkıyorum, her gün havluları değiştiriyorum, nevresimleri de 3-4 günde bir yıkıyorum yumuşatıcı kokusu geçince pis gibi hissediyorum 🤦🏼♀️