3children1mom Mehtee Ben yaptim ama emziriyorsaniz ya da rahatsızlığınız varsa yapmayın. Bildiğin ölüm orucu☺️ Bi gibi şeylerin hemen olmasa da doktora gidip tahlil yatırmadan baslanmamasi gerektiğini söyleyim. Ilerde baska rahatsızlık çıkabiliyor.
eymenzeynep Mehtee 7den sonra asla birşey yememeniz gerekiyor bu altın kural. Sadece şekersiz ve asitsiz sıvı şeyler içebilirsiniz
Mehtee Gin cok tesekkur ederim canim. Aldim. Fotolari helal edin hakkınızı ramazan bitsin başlayayım bi yerden 💐
HypnoticPoison Mehtee benim oğlan 15 aylık oldu vallahi gram spor diyet yapmadan bir de yiyerek 10 kg verdim çocuk peşinde koşmaktan hem de öküz gibi yiyoruz eşimle 🤣🤣🤣 salla ya sen eminim her halinle güzelsindir o enerjiyi aldım ben 😍
Mehtee HypnoticPoison yaaa canimm cok tesekkur ederim.. Kiz benim oglan 9 aylik doğduğundan beri huzursuz uyku desen yok 4 aylikken surunmeye başladı pesinden koşmaktan veremeyince sitireezzz yaptum😂 simdi yurume cabalari var belki ozaman veririmm 😂