Aysesirac05 Mom064 benimde ibana yattı canım çarşamba günü kimliğinizle birlikte gidip çekebilirsiniz yazıyordu
Nisa_derin12 Mom064 canım merhaba bende de aynı sorun var übana yattı diyo ama yatmadı ptt kurum ödeme kısmın da herhangi ptt şubesine den alabilirsiniz yazıyo. Ablan naoto gitti mi ptt ye yada übana düştü mü bana yardımcı olur musun
Zeynepbnc Merhabalar, nerden nasil bakıyorsunuz acaba ben en son süreç devam ediyordu daha sonra daha bakamadim yardimci olur musunuz?
SareBeril Deleltedmom_69 haberlerde gördümm e devletten sosyal yardım bilgilerine baktım orda yazı çıktı işte tam kapanma ödeme felan diye.2 gün içinde de para hesaba geçti