Sherlock1180 Fatihinannesii bosch yada siemena harika bir set ben boschun ankastre setini aldim bu yıl gerçekten fırını aşırı güzel davlumbazin çekim gücü de harika
Fatihinannesii Sherlock1180 canım bosch diye bakınca bir de Ferre yazan bi marka çıkıyor nasıl oluyor acaba bosch adı altında ürün kalitesi değişiyor mu acaba Ferre olunca
Mom44454 Marka bilmiyorum ama inox alma illlallah ettim en iyi renk beyazmış temizlik açısından siyajta su lekesi bile belli oluyor muş griyi söylemeye gerek yok berbatttttt bıktım
snyck Fatihinannesii arçelik beyaz buharlı set aldik 5500 lira civarıydı 5 ay oldu ocak ve davlumbaz güzel fırında buhar desteği var kendi kendini temizleme var (daha kullanmadim) ekmek poğaça tavuk.falan buhardan dolayo guzel oluyor ama kek bir türlü beceremedim bir sürü fonksiyonu var öğrenmeye çalışıyorum ocaklarda wok olanlilardan tercih edersiniz o göz çift ateşli ve hızlı pişiriyor davlumbazda en az 500 falan bi çekiş gücü olmalı klasik ocak genişliği 60 cm biz kendi evimiz diye 65 aldik tencereler çok rahat sığıyor
2ogul-annesi Fatihinannesii benimkide simfer gayet memnunum ama daha uzun ömürlü ve pahalı isterseniz tabiki bosch☺
Ranadlbl Kesinlikle bosch marka öneririm tüm beyaz eşyalarım, ankastrem bosch. Keki böreği de çok güzel pişiriyor fırınım. Çok çok memnunum 👍😊
AgentMom Fatihinannesii satış noktasından aldım. Ama kendi sayfasında satışı var. 2 güne geliyor. Sıkıntı olursa hemen ilgileniyorlar