Kızlar yeni eve taşındık yani yeni derken aslında 10 ay kadar oldu ama ben çocuklar dan dolayı ilgilenemedim , ve yakın zamanda da ocağım bozuldu fırını da iyi pişirmiyordu eski anam babam fırınlı ocaklardandı değişik bir marka durumumuz olmayınca alamamıştık iyi bir şey . Şimdi sizden bir öneri istiyorum ankastre set almayı düşünüyorum da var mı iyi bir marka şu markayı al ben çok memnunum pişirmesinden dediğiniz bu arada ben fırını iyi olsun istiyorum özellikle kek börek güzel pişirsin . Hadi bana öneri verinnn 🌹⁉️