Gurbe Mükemmeldi😍😍 ben yine de yarım su bardağı kadar su koydum ne olur ne olmaz diye 🤭 Et pişene kadar mutfağa giremedim korkudan düdüklüye bisey olur diye ben su minimum çizgisinin altında olursa sıkıntı olur diye korkuyordum bisey olmuyormuş bundan sonra böyle pişirecem. 😍😍