Ben eti hiç su koymadan düdükşüde pişiriyorum ve pamuk gibi oluyor önce tencerede iki tur çeviriyorum mühürleniyor bi parça tereyağı koyuyorum tuzunu ekleyip kapağını kapatıyorum düdüklüm karaca 35 dk kaynatıyorum tamamdır bir dene derim. Eğer kapağında deliği olmayan bir tenceren varsa ondada pişirebilirsin maksat dışarı buhar vermesin