Bezden dolayı olabilir biz ilk başlarda sleepy ve mustela pişik kremi kullandık aşırı pişik oluyordu doktor hametan kullanın demişti iyi geldi ama yine de kızarıklık oluyordu prima premium care kullanmaya başladıktan sonra yaklaşık 2 aydır bu bezi kullanıyoruz krem bile sürmeme gerek kalmadı hiç sürmüyorum şuan krem vs en ufak pembelik bile olmuyor