Ankakusu35 yok ben gebelik düşünüyorum oturduk konuştuk doktorumla. Onun çocuk doktoru arkadaşı da aynen bu şekil yapmış. 2 bebeside emiyormuş şu an. Demem o ki tadı değişirse bebeğe bırak tercihi ister emsin ister bıraksın. Ama vitaminlerine bol bol dikkat etmen gerek. 3 can olacaksın 🥰