Ankakusu35 İyi akşamlar. Bebeğim 8 aylık , 2 aylık hamileyim emziriyorum ama iki ay içinde kesmem gerek konuyla ilgili tecrübeli annelern fikirlerne ihtiyacım var bebeğimi üzmeden güvenini sarsmadan nasıl memeyi bıraktırabilirim ?
Tugcerylmzkerem Ankakusu35 ben varim bende bebegim 1 yasina girdigimde dogum yaptim sutten 8 aylikken kestim kestikten sonra bir daha vermedim devam sutu verdim bebeginiz henuz kucuk anlayabilecek ayda degil daha buyuk yastakileri kesmek zor olur biz hic sknti yasamadim
Fndk33 Ankakusu35 Ankakusu35 hamileyken emzirebilirsiniz hiç bir sakıncası yok ama yine de isterseniz doktorunuza sorun
Kayracim Ankakusu35 çevrenin etkisiylee bana bıraktır diyen çok olmuştu ama bi kere denedim çok zor oldu hemde oğlum 25aylıktı doktorumla konuştum bu konuyu bana demişti ki zamana bırak o kendi bırakacak zaten sütün tadı değiştikçe emmez dedi sende rahatsız olmayacaksın göğsün de süt birikip seni rahatsız etmez gebelik hafta ilerlerken süt kanalları de genişleyecek dedi.. dediği gibi de oldu gerçekten..
Minamm2020 Ankakusu35 bende yeni biraktirdim canım 11 aylık kızım gündüzleri vermedim gece çok aglarsa verdim 3 gün boyunca 5 gün falan sürdü şimdi rahatiz sakin ol ağladığında bol bol sarıl biraz sabır istiyor ama unutuyor
Tugcerylmzkerem Ankakusu35 yok uc gun boyunca gunde iki kere emzirdim sonra tamamen kestim zamanla biraktirmaya calistiginizda surec cok uzar
Ankakusu35 Tugcerylmzkerem çok endişeleniyodum içimi rahatlattınız teşekkür ederim her bebek farklı ama devam sütü olarak ne kullandınız peki tadını sever sevmez bir de o soru var aklımda
Tugcerylmzkerem Ankakusu35 ilk aptamil aldim onu hic sevmedi iki biberon zor icirdim sonra bebelac aldim halen de onu kullaniyoruz cok sevdi.
Ankakusu35 Fndk33 emzirmeye devam ediyorum ama hem çocuk doktoru hem kadın doğumcu 4. Aya kadar dedi bende birden pat diye kesmek istemiyorum şimdiden nasıl yapabilirim diye danışmak istedim
Fndk33 Ankakusu35 anladımm🙈 buarada bizde 2. Yi arayı açmadan düşünüyoruz ama bende emziriyorum emzirme engellemez dimi doğumdan sonra reglids olmadım daha ama sormak istedim🙂
Fndk33 Ankakusu35 şuan 1 ay 5 günlük daha 🙃 biraz daha zaman geçsinde 🙈 bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkür ederim 🙏
Ankakusu35 Fndk33 herkesin gözünde çılgınlık ama bende isteyerek yaptım çünkü yaş farkı olsun istemedim zaten 30 yaşındayız kafa kaldırmıyo sadece vicdan yapıyorum memeden kesicem diye
Ankakusu35 Kayracim ay böylesi anne içinde bebek içinde daha iyi inşallah benim kızımda kendi bırakır
Ankakusu35 Minamm2020 teşekkür ederim şimdi gece kalktığında nasıl sakinleştriyosun peki gecede mama veriyomusun
Ankakusu35 Tugcerylmzkerem peki gece beslenmeye kalkıyomuydu memeyi bıraktırırken gece de meme verdiniz mi çok soru sordum ama kusura bakmayın
Fndk33 Ankakusu35 arkadaş gibi büyüyorlar o çok güzel bişey . Bence arayı açmak çılgınlık yıllar sonra tekrar başa sarmak cidden yorucu. Bizim doktor hamile kalırsan son aya kadar emzirebilirsin dedi ama her doktor farklı bişey söylüyor artık
Minamm2020 Ankakusu35 valla canım 210 ml veriyorum uyutuyorum sabaha karşı uyanıyor hemen mama yapıyorum 150 ml içip tekrar uyuyor