Benim oğlum ek gıdaya başladığından 1 yasına girene kadar her şeyi okadar güzel yiyordu ki yoğurt yerdi karnabahar brokoli kabak havuç elma armut püresi hergün günlük taze taze yapardım ve çok da güzel yerdi ama 1 yaşına girdik bunların hiç birini yemez oldu suan 13 aylığı halen devam ediyor ne kadar sürecek bu durum bilmiyorum iştahsız çocuk çok zor Bi de yemeyince aç diye üzülüyorum