RaziyeNu sen sürekli verirsen imkansız diyorum kendin yapar çeşitlenir sürekli denersen birini sevecektir sonuçta bir tane bebek kurabiyesi tarifi yok dimi ayrıca hala ısrarla satılıyorsa sağlıklıdır diyorsun bu cahillikten başka bişey değil bilmiyorsun bari araştırayım bakayım de içindekiler ne ne kadar şeker var falan de bari her şey satılıyor cipste satılıyor mesela sağlıklı mı biraz Mantıklı düşün bari post açıyorsun sana insanlar doğruyu anlatmaya çalışıyor hala bebe bisküvisi veriyorum çocuğum çok seviyor sağlıklı olmasa satılmaz diyorsun bunu demek için gerçekten zır cahil olmak lazım şuan inada söylediğini düşünüyorum napıyım diyorsun birde sebze yemiyor şunu yemiyor senin algıda bir problemin var gerçekten sen istediğini ver canım ben seni görücem ilerde