Zafsim0801 birden kesmeyin bence memeleriniz ona göre süt üretmeye alışmıştır. 30 CC verip deneyin ama dediğim gibi birden kesmek iyi bir fikir değil sizi de yorar stres yaparsanız süt artmaz. Bu süreci kabul edin sütüm artacak diyin ama çok kasmayın. Doymazsa biraz daha verirsiniz. Dediğim gibi birkaç haftaya yayın en iyisi. Mesela günde 2 ye düşürebildiyseniz de harika öğleden sonra 60 gece 60 verirseniz birkaç gün böyle verin azaltmayın. Sonra öğünlerden birini 30 birini 60 yapın birkaç gün daha devam edin. Acele etmeyin bebek acıkıp sinirlenmesin. Zaman takip etmeye de gerek yok ne zaman isterse emzirirdim ben bazen yarım saatte bir. Bir de döndüre döndüre emzirin mesela süt az gibi diğer memeye geçin. Onu biraz çeksin diğerine bir daha dönün. Özellikle akşamüstü azalınca öyle yapardım çok faydasını gördüm