Annesi bak mesela günde 3 kere 90 veriyorsan yavaş yavaş önce atıyorum sabah sütün bolsa sabah verdiğini 60 yap. Birkaç gün sonra 2. Mamayı da 60 yap bebek birkaç gün alışsın. Sonra 3. Mamayı da 60 yap. Mamalardan önce hep bol bol emzir. Emmek istemezse ayakta dans ederek veya yatak kenarında zıplayarak emzirebilirsin benim kızım çok direnirdi küçükken aylarca öyle emzirdim. Sütün azalmasın diye bu aylarda birazcık emek vermen lazım ilerisi çok güzel 14 aylık şimdi mem mem diyip gelip emen bir kızım var. Bu şekilde sonra mamayı tek tek 30 ml düşürüp bırakırsın. Bebeğin huzursuzlanırsa idrarı azalırsa bekle, azaltmayı bırak emmeye ağırlık vermeye çalışıp tekrar dene. Kilo alımı çok fazla endişelenme aç diye ama yavaş yavaş gözlemleyerek bırakırsınız