Naylonbranda bizde de hipermetrop var. 3,5 gözlerinin derecesi. Gözlükle düzelebilir, düzelmezse ameliyat dedi. 4,5 aylık bebek nasıl gözlük takacak hiç bilmiyorum. Yani takılması gerekiyorsa tabii ki takacak ama çok zor olacak. Geçen gün nöbetçi optik bulduk,biliyorsunuzdur yasaklardan dolayı optikçiler de kapalı, gözüme takınca gözlüğü o kadar tuhaf oldum ki… Zaten bütün gözlükler çok büyük geldi, öyle olunca içim daha da acıdı😔