İsyan etmek istemiyorum evet ama her ne kadar herşeyde vardır bi hayır desem de psikolojik olarak çok yoruldum prematüreliğin verdiği sorunlarla uğraşmaktan… şöyle sorayım. İkizlerim 31 haftalık doğdular şuanda düzeltilmiş 4,5 aylıklar. İkisinde de rop var ve düzenli takipliler. Kızım gözünden enjeksiyon tedavisi gördü, tam iyileşmeye doğru gidiyor derken 1 aydır gözünde şaşılık farkettim. Ellerine bakmaktan iyice şaşı olmaya başladı. Bugün de rop muayenemiz vardı, doktora gittik ve şaşılığını da söyledim. O da bizi göz ölçümüne gönderdi ve kızımda hipermetrop çıktı. İki gözü de 3,5 derece. Ve o da şaşılığı tetiklemiş. Doğuştan olmadığı için şaşılık kendi kendine geçmiyor maalesef. Normalde 6 aya kadar geçer deniyor kaymalar ama o en başından olanlar içinmiş. Doktor gözlük verdi.. 6-7 sene minimum takacak.. kafası küçücük gözlük olmuyor,nöbetçi optiğe baktık gözlük bulamadk bayramdan sonra alacağız mecbur ama başına gelen var mı? Gözlük kullanıpta şaşılıkta gelişme gören var mı? O küçücük bebek nasıl gözlük takacak bilmiyorum… sabahtan beri ağlamaktan içim çıktı😔