Oğlum 5 ay 17 günlük doğduğu ilk saniyeden beri aynı babaya benziyor, yani istesem bu kadar benzetemezdim diyebilirim 😀 Tanıdık herkes aynı babası diyor da artık bakkala markete çıksak bile tanımayan biri bile aaa aynı babası diyor 😀😀eşimin ismi atakan arkadaşlarım atakan bebek diyolar oğluma o derece😅 Napalım huyu inşallah annişine çeker 😂😂😂