Duyguck iyiki denememişin bende normal çok istedim ama benim kızda inat çıktı dönmedi 38e kadar bekledi 38. Haftadaki kntrolümde dönmemiş sezeryan desi doktorum bu haftaya kadar sezeryan lafını ağzına almmıltı döner diyodu hep ama dönmedi hayırlısı buymuş çok kolay bi doğumum oldu hmen toparladım kendimi sezeryandan korkan biri olarak girmiştim ama çok rahatmış 😊