Minnakyavrum Duyguck canım yarın ilk işin yapma ilaç al eczaneden 2 güne geçiriyor yazık acı çekmesin minis
Eslemebrar Duyguck travazol kremle troyad kremi karıştırıp pişik yerine aür canım geçer inşallah ben tüm pişik kremlerini denedim zeytinyağı vazelin ne varsa denedim bu iyi geldi inşallah şifa olur
merveliff Duyguck canım benim kızımda hep pişik olurdu trositi krem mavi kapaklı ertesi günğ tertemiz muhakkak bu kremide dene birde yağ sürmemeye çalış pişik olduğu için oranın kuru kalması lazım yağ hep nemli tutar
Durununannesi11 Duyguck öyle canımmher ay aşı tm düzene oturtuyosun aşısı geliyo başa sarıyosun al sen destiniyi maviside var ama mor olan daha etkili
aysegull Duyguck bebek temizleme pamuğu ile silin kurulayın her alt değiştirmede bize sudokrem çok iyi geliyor hiç pişik olmadı kızardığını an sürüyorum diğer alt açmada eser yok. Sürekli de kullanmıyorum
Rabiays Duyguck benim oğlumda oldu 2aylıkken falan yıkadım açık beklettim 2fğnde tamamen geçti zeytinyağı da sürdüm arada bide pamuk kıydum altına bebek bezleri her ne kadar olsada naylon tahriş ediyor
sevcan Duyguck her altını açtığınzda beyaz sabunla ılık suda yıkayın bıraz hava aldrın ıyıce kurulayın bepantane nın kremnı sürün. ben öle yapıorum benmkıde cok ağlıo bağlatmıo bezını yıkayınca kızarklk geçıyo rahatlıo