Alp321 yok canım daha kolay oyun halisinda oynuyor yere bi battaniye atıyorum dönmeye yuvarlanmaya başladı kendi kendini oyalabiliyor benim oğlumda çok inatti 2 aylıkken 7de bir başlardı akşam 12 ye kadar deli gibi ağlardı kendini geri atardı hepsi geçti şükür sadece emme olayı beni üzüyor onuda sagip veriyorum