Kızlar 2 Ay 19 günlük erkek bebeğim var. Doğdu doğalı uyanık olduğu sürece memeden ayrılmak istemezdi ve anca kucakta gezecek koyduğum an durmaz ağlardı. Gelelim konuya artık memeyi sadece uykuluyken emiyor uyanır uyanmaz emzirirsem emer yoksa memeyle savaşıyor resmen ve artık kucakta da beyefendiyi memnun edemiyorum çırpınıyor kendini atmaya çalışıyor yani masallah suncacik bebek nasıl bu kadar enerjik bıraksam yürüyecek o derece yapabilse. Sizlerde durumlar nasıl sizce düzelir mi yoksa hep böyle devam mı eder tecrübeli annelere ?