Ygz melikeeomeer tekrar kan değerlerne baktırın mutlaka. Ayrıca evin sıcaklığı iyiyse zıbınla yatırın üstünü giydirmeyin. Baktınız düşmeye başladı çıkmıyor tekrar ateş pijama giydirin.
melikeeomeer Badem evet daldı şuan uykuya şuan elimle baktığım zaman başındaki sıcaklıkta gitti 1-2 saat daha bekliyim de kontrol edeyim nolur nolmaz çok teşekkür ederim size de 🌸
Badem melikeeomeer evet öyle yapın tedirgin olmayın bişey olmaz Allah’ın izniyle şuan herşey yolunda görünüyor dinlenin sizde. Rica ederim geçmiş olsun 🙏
Ygz melikeeomeer tamam zıbın giydirin üstüne müslin gibi incecik bi örtü örtün yeterli gelecektir. Ben oğlum enfeksiyondan ateşlendiği zamanlar sadece bezle yatırıyordum ateşliyken sadece zıbın yeterli olucaktır
melikeeomeer Ygz tamamdır çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için çok evham yapmıştım rahatlattınız beni çok sağolun 🌸
Ygz melikeeomeer ne demek seve seve yardımcı olurum bizide haberdar edin. İnşallah sabaha bişeyi kalmaz diştendir 🙏🏻 Ama düşmezse yükselirse götürün tekrar kan testi yaptırın mutlaka,geçmiş olsun🌸