melikeeomeer 37 seyirinde olursa diş diyebiliriz fakat 38 in üstüne çıkarsa diş değildir enfeksiyon vs olabilir. Diş ateşi 38i geçmez canım ayrıca tekrar çıkarsa 38,5 geçerse ateş düşürücü verin ılık suyla silin. Baktınız iniyor tekrar yükselip duruyor acile götürün. Diş çıkarma döneminde burun tıkanıklığı,burun akıntısı,huysuzluk,ateş,ishal ve grip gibi belirtilerde olabiliyor bilginiz olsun. Umarım hiç birseyi yoktur ufaklığın