MeryemSuu ikiKudurukAnnesi çok haklısınız özel günlerde takma taraftarıyım ama gel gör ki özel. Günler de bile çıkamıyoruz anca siteye hava almaya
mnnakanne MeryemSuu 40 ı cıkmadan taktım duruyo daha erken takmak en iyisi yigeniminkini 4 aylıkken feln taktılar rahatsız oldu hep eli künyede ve defalarca kopardı inceydi onunki biraz
MeryemSuu mnnakanne emekleme döneminde batma durumu da oluyor kan dolaşımını etkiliyor ben şimdiden biraz takıp hevesimi atmak istiyorum 1 yaşından sonrasında takıp çıkartmam heralde :)
Ipekoz MeryemSuu bayramda iki aylık olacak takacağım 🥰 eğer bileğini acıtmaz iz yapmazsa çıkartmam ama yaparsa çıkarıcam. Çünkü üzerinde isim yazılı plaka var daha önce taktım bayağı iz yaptı elinde eldivenin baskısı yüzünden
MeryemSuu Tuba ya çok istiyorum ona kolye tarzı bişeyler takmayı ama kızım diş döneminde ve yakasını bile çekip yırtmak istiyor kolyeyi koparıp boncukları yutarsa diye çok korkuyorum ☹️
mnnakanne MeryemSuu emekliyoruz bi sıkıntı olmuyo iyice bilegine oturmuyo bol zaten dönüyo rahatlıkla
Tuba MeryemSuu çok tehlikeli bence de takmayın, takarsanız da hep göz önünde bulunudurub. Uyurken fakan çıkartın.
MeryemSuu Tuba evde tek olduğumuz için sıkıntı olmaz ama dışarı çok tehlikeli geliyor bana biri alıp götürse ruhum duymaz
ZehraSareMom MeryemSuu Gümüs bileklikten bahsediyorsun demi canim hic olmadi zaten ince bi model varlıgını öyle cok hissetmedi dikkat cekmedigi icin kac aylık bebegin
Mom091 MeryemSuu 3-4 aylık falandı epey taktım. Aklı erince çekmeye başladı. Korktum çıkardım. 26 aylık hala takmıyorum😊