Ipekoz Eda95 adetin 5 gün gecikince test yapabilirsin eğer hamilelik varsa silik çizgi çıkacaktır muhtemelen
Eda95 Kiiizzlaaar testi yaptım ve hamileyim👶🏻🤲 rabbime çok şükür bu duyguyu tekrar yaşamayı nasip etti isteyen herkse nasip inşallah🌹🤲🤲🤲 hepinize çok teşekkür ederim
Banayaklasma Eda95 Oncelikle hayirli olsun saglicakla kucaginiza alirsiniz insallah. Onceki postunuzu hatirliyorum ovulasyonla mi gebe kaldiniz bende ikinciyi dusunuyorum.
Eda95 Banayaklasma ovulasyonu 1 ay denedim tutmadı. 2 denememde böbrekte taş düşürdüm adetim düzensizlesti denemedim düzelsin öyle deneyim dedim.2 ay düzensiz oldu bu ayda denemeye başlayacaktım ki regl olmadim
Banayaklasma Eda95 Ya gecmis olsun canım. Bizde 5 aydır istiyoruz olmadı o yüzden ovulasyon deneyeyim demiştim.