umudum_var2 valla ben bu kış buz gibi evde oturdum pwtekler yanmadı düşün elektrk sobasıyla 1000₺ elektrk geldği oldu 800 geldi600 valla bu ay kış bittiği halde 300 geldi çoluk cocukla böyle resmen köşede kım bana ne verse elktrk prima harcı yağıyorum çok zor eşimde işssiz di bu ay bir işe girdi çıkcam olmuyor sağlığı bzouldu ınce kumlar ciğerlerine yapıştı gece ataklar geçırıyor nasıl oclak hall bılmıyorum yuzune vurmuyorum ama çok zorlandığkm günlerim oluyor ben baba evnde sürkli gezen harcayan kızdım suan böyle gelnlık giymeden evlendm dört senedir ıstyrm maddi durm yok dıye yapamaıyor bahaneler ğrtp duruyor hep ağlıyorum bu durum yuznden içimde kaldı