MeltemD eşimin arkadaşı var tekstilde çalışıyor biri bekar aldı dün ve bugün eve gelince söyledi karı koca çalışıyorlar maaş + sigorta nerdeyse eve aylık 7 milyara yakın para giriyor ve ikisi de başvurup bugün 1100+1100 ikisi birden destek alıyor anlamıyorum ben bu işten bişey ve köyde oturuyorlar ev kira paraları yok doğalgaz yok su yok yani yok derken onlara para vermiyorlar arabaları da var durumları gayet iyi kadın giydiğini ikinciye giymeyen tiplerden ve ne hikmetse çıkıyor anlamıyorum güya yardıma ihtiyacı olana eşim maaşını alıyor 2 gün sonra para kalmıyor valla Allah yularda görüyor kim ihtiyacı olmadığı halde alıyorsa ve bunu bile bile başvuruyorsa çıkar aheste aheste artık saldım yani durumumuz olmadığı halde her türlü başvuruyu yaptım yok çıkmıyor gerekli yerlerlerden görüştük ama yok olmuyor yani mübarek destek parası değil zengine çerez parası veriyorlar