Atikeemre14 Melikekrca aynen katılıyorum benım evım kıra ne sıgırtalı ısımız var nede araba evımız var bıze cıkmadı ust katımdakı komsuma hem evı hem arabası var ıkı tanr ona cıktı boyle bır adalet ıste
melikeeomeer Mirayfiliz eşim ücretsiz içindeyken bile çıkmadı başka posta da dediğim gibi zengine çerez parası dağıtıyorlar durumu olmayana ihtiyaç parası değilllll
Atikeemre14 Mirayfiliz kesınlıkle oyle bız artık bunlara saka degıl bız zengınlere vermıyorlar fakırlere dagıtıyorlar
Ylcmelis Mirayfiliz Biz yeni evlendiğmizde pandemi patlamıştı o yıl eşim başvurdu çıktı bu seferde otomatik geldi zaten durumuna göre form folduruyorsun çıkarsa çıkar cnm
asi_0658 Melikekrca ben evde yokken gelmişler eczaneye gitmiştim tekrar getiriyorlarmi yoksa şubeden gidip çekebiliyormuyum bilginiz varmi acaba?
Denizinannesi52 minnosizmmm paranın iade olmuyor diye biliyorum bence naçizane fikrim iade yapamazsanız smalı bir bebeğe yollayabilirsiniz 🥰