nursocum Sedabade kimseyle henüz gönül bağı kuramadım ☺️ Andreanın duruşu hoşuma gidiyordu ama öldü 🥲
nursocum bebelendikK ben hiç etkilenmiyorum bu tarz şeylerden 😂 yarın bir gün karşılaşırsak ne yapacağımızı bilelim Yani dımı 😂
aybukemom nursocum bende eskiden çok izlerdim artık sarmıyor ya , kore dizileride çok izlerdim . Artık dediğiö gibi sarmıyor bide aynı tadı yok gençlik gitti diyemi acaba 😂
Mom0971 nursocum sadakatsizi izliyordum ki ben normalde sacma dizi izlemeyi severim Allahim baydi sundure sundure sundure sundure kac haftadir ayni sahneler dondu pes ettim bakmiyorum hic nir sekildd😂
Nisa_Ada_Momy_Dilsad nursocum 8 sezon izledim nursocum 😂çok önceleri izlediğim için valiyi bile hatırlamıyorum 🙈bi müddet sonra hep aynı şeyleri tekrarlıyor dizi 😏hevesini kaçırmak gibi olmasın 🙈
nursocum Nisa_Ada_Momy_Dilsad şimdiden tekrarlamaya başladı 😂 vali şu kasaba kuran kızı dönüşmüş ama iyileştirmeye çalışan adam 😂
limonlukarpuzzz nursocum Birak o diziyi bosver iyice saçmaladilar 4. Sezondan sonra 😂 prison break izle efsane :)
aybukemom nursocum hemşire bir nur vardı acaba o musun dedim .🤣hani sağlıkçılar çok etkilenmez ya böyle şeylerden😀