bicirik _Koncuy_ ben gaz yapmasın diye kimyonda atıyordum az az.Meme reddi değildirde biraz az emmek istemiyor bebekler genelde yeni şeyler tattıkları için galiba.Dişte olabilir diş dönemlerindede emmiyorlar. Ek gıdayı çok yiyor diye yedirirsenizde az emer.Çok yerse geç acıkır.Sakın panik yapmayım sütünüz azalır kesilir diye düşünmeyin Muhakkak geri memeye dönüyorlar. Kızımda öyle olmuştu.2 dakika anca emiyordu.Şuan 11 aylık ve maşallah meme vazgeçilmezi😊🌼
_Koncuy_ bicirik öyle sanırım dün emdiler çünkü ama sütüm azalmış farkındayım. Ek gıda da daha tsdımlardayız öğün olarakhiç vermedim sadece ara öğün gibi birkaç kez verdim
Twinsmomy _Koncuy_ denediklerimin hepsinin içine bı çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum. Muz hariç. Onun dışında bişi katmadm cnm patatese de ama yanında yoğurt verdm.
_Koncuy_ Twinsmomy anladım canım bazı bebekler patatesi içindeki nişaştadan dolayı reddediyormuşta ondan merak ettim
pembemor 1Dost evet öyle oldu ama sadece yoğurt verdim bir süre. sonra çok az miktarda sebze, meyve. öyle öyle arttırdım zamanla. meme reddi olduğu için doktor önerdi bize. emmiyorsa ya da mama alıyorsa sizin bebiş acele etmeyin😊
1Dost pembemor emmiyor mamayıda zorla alıyor 1 ayı geçti yorulduk artık ağzına sıkarak içiriyoruz her beslenmesi bi saat sürüyor aşırı derece biberon reddi var ek gıda içinde cok erken kro 4 düz 45 günlük
pembemor 1Dost meme reddi oluyor işte o aylarda. pes etmeyin bir şekilde yolunu bulun. ben karanlıkta ve ayakta emziriyordum mesela. şuanda da tam bir meme düşkünü oldular.😊
1Dost pembemor zifiri karanlık olsa bile yine içmez en son anahtar şıngırdatıyordum kandırmak icin😂 kızım da 5 ay sürdü ölüm gibi bişeydi ama kimse ölmedi o derece