CesurBey yasaklar girdi düşünüyorum artık aşımız var haftaya biraz aşıda huysuz falan oluyor ağır geçiyor bi kaç gün dedim ondam sonra bi bakayım çaresine doktorda 3 aylık bitince 4 girince en geç olmalı en güzel ayı demişti ama keşke daha kküçükken düşğnseydim valla düşünceside zor inş atlatırım ne güzel darısı bana inş canım çok iyi yapmışssın