Aysel_11 bugün acile gittim hem enfeksiyon hem batma dedi. Antibiyotik ve krem verdi. Ortopedi den randevu alıp operasyon yaptırmam lazımmış. İyileşme süreci de bir hafta.
komple almayabiliyorlarmış, kesme işlemide olabiliyormuş. Aksatmaya gelmiyor bunu anladım. Pişman oldum daha önce gitmediğime çünkü ayağım morarmaya başladı artık, et tırnağı komple örttü yan tarafını