Doğumdan önce ayak tırnaklarımı oldukça dipten kestim 2,5 aydır tırnak batması yüzünden çorap bile giremiyorum. Ayakkabı hak getire. Kara merhem dediler, ama çare yok. Sürekli biriken birşey var ama iyileşme yok. Soğan sarımsak tuzlu su ne varsa denedim fayda yok 😫