gocebebirbayan
Bizim komşular bebeklerin kafası üşüyünce gözleri çapaklanır demişlerdi, ne kadar doğrudur bilmiyorum ama bu havada üşümez heralde kafaları ya bilemedim 😃Bana kalırsa ışık gözünü yoruyordur, zamanla alışır diye düşünüyorum. Birazcık daha büyüsün, gözlerini daha çok açmaya başlayacak. Benim oğlum da cama yaklaştırınca hiç açmazdı gözlerini, açtığında sulanmış olurdu 😃 4 aylıkken çıkarmaya başlamıştım dışarıya.