ikibalannesiSena Minik12 Prima pure kullanıyorum kızımın teni çok hassas 2 yıldır hiç taşma yaşamadık tek zorluğu her markette satılmıyor e bebekden alıyorum
Minik12 Mom987 9bucuk kilo acaba o yüzden mi bilemedm ama bionatural kullanıyorum bollaşıyor hatta 🙄🙄
Mavis_54 Minik12 baby me ebebegin kendi markası biz de onu kullanıyoruz ve hiç tasma yapmadı fuyat olarak da çok iyi
Tubaduran Minik12 bende prima aktif bebek kullanıyorum. Tam bedenine göre almazsanız da taşırma yapar büyük olursada taşar yani.
izmirli123 Minik12 ilk doğduğunda sleepy kullandım ama beğenmedim çok sert geldi. Sonrasında prima premium care kullanıyoruz ve hiç sıkıntı yok. E bebekten uygun fiyatlı denk gelince alıyorum hep. Şuan 13 aylık
Nur0611 Minik12 prima kullaniyorum hic tasma vs olmadi cok cok cok memnunum ben. Acaba kucuk geliyor olablir mi
Elifatih25 Minik12 molfiks 4 numara alabilirsin bebeklerimizon kilosu yakin. 4 numara iyi oluyo. Indirimlerini takip.edersen hatta bir cok beze göre cok uyguna aliyorum ben.
Senanur54 Minik12 canım bende sleppy kullanıyorum çok memnunum bide tavsiye vereyim sana kıyafetlerine kaka geçince beyaz sabun al durunun sıcak suda yıka esyalarını kakalar çıkıyor ben öyle yapıyorum 🤍
Onurkagan06 Minik12 önlem bez çok memnunum gerçekten. Hem kalite hem uygun fiyat 👍🏻Hele bide botanika bulursanız (her markette satılmıyor ) ooo tadından yenmez 😜