Minik12 Annelerim sleepy kullanıyordum bi ara prima kullandım ama nolur taşırmayan bi bez var mı kıyaftleri yıkansada çıkmıyor öyle bi taşma ….
Aliye07 Minik12 Bende molfix kullandım sürekli 15 aylık kızım sadece bu kapanmadan molfix bulamadım geçici bir paket sleppy alayım dedim bin pişman oldum vallahi bir daha molfix ten şaşmam. 😊
1mom04 Minik12 can bebe kullanıyorum memnunum bez küçük olabilir mi bir numara büyüğünü alın benim kızım 8.5 kilo ama ben 5 numara kullanıyorum anca kavrıyor taşma yapmıyor
mada Minik12 slepyi kullanmayı düşünüyordum kullanan bir arkadasım bir numara büyük al dar kalıp demisti
Mom987 Minik12 Kaç kilo kaç beden bez kullaniyosunuz. Bezler genelde kilo ile uyumlu olmuyor. Sleepy nin kalıbı dar ana Prima da taşma yapıyorsa bi sorun olabilir.
Eceslh Minik12 bende prima premium care kullanıyorum taşırmıyordu sadece ilk 2 3 ayda çok cıvık olduğu için arada beline çıkıyordu az o kadar
Elifatih25 Minik12 molfiks kullaniyorum 6 aydr. Memnunum yani slepy flan demedim ama tasiriyo en iyisi yine molfiks bazen aceleyle baglaynca bol baglamssam siziyo ama benim htam yni normalde olmaz hc
Minik12 Elifatih25 ya öyle mi hic molfix kullanmadım acaba bunun bi adı var mı bilmiyorum prima premium gibi bilmiyorum da o yüzden sordum kusura bakmayın 🌸
Elifatih25 Minik12 molfiks 4 numara alabilirsin bebeklerimizon kilosu yakin. 4 numara iyi oluyo. Indirimlerini takip.edersen hatta bir cok beze göre cok uyguna aliyorum ben.
Girlpower Minik12 Prima pure☺️ Zaten o paraya bi zahmet taşırmasın dimi😂 premium care de kullanıyorum ama bebeğim kaka yaptığı zaman göbeğinden sırtından her yerinden çıkıyor o kadar çok yapıyor ki bez ne yapsın diyorum😂
Yigitalhasel Girlpower bizde de durum böyle premium kullanıyorum ama elime aktı bugün o derece nasıl çözüm buldunuz
aysegulmerter Minik12 ben de sleepy kullanıyorum 8-9 aydır. Sadece 1-2 kere taşma yaşadım. Yeterince sıkmıyor olabilir misiniz? Bir de bezi bağlarken arkasını kontrol ediyorum hep aşağıda kalmasın diye