Gizemhzl geçmiş olsun canım. Bence emzirmek ve boş su içmek dışında pek yapılabilecek bişey yok. Ben ekstra bişey yapmıyorum. Sadece su çok içiyorum. Stres de yapma. Bak benim sütüm çok oldugu halde bebegim kilo almamış. Bugüne randevu alamadım yarın götürecegim. Büyük ihtimalle mama başlar diye düşünüyorum. Mama da zehir degil sonuçta. Saglıgı yerinde olsun yeter ki. Mama alsınlar. Sütün az da olsa sen bol bol emzir sag devam et. Az da emse olsun 1 damlası bile kıymetli onun için.