Mervesaban ozgenil-12 inşallah bizim de tez zamanda geçer , Rabbim tüm bebeklere çocuklara sağlık versin 🙏🏻🙏🏻
Prensesannesi38 Mervesaban aynı durumu yaşadım benimde bebeğim 10 aylık birkaç haftadır geçmeyen pişik sorunumuz vardı ve sanırım mantara çevirmişti sürekli kremler pudra vs denedim ama etkisi olmadı burdaki annelere sordum travazol krem önerildi gerçekten 2 günde tamamen bitirdi kesinlikle deneyin eczaneden alabilirsiniz
Mervesaban Prensesannesi38 ya travazol denedim ama fayda etmedi ve 2 günde böyle oldu anlayamadık ne olduğunu 🤨
Elv_18 Mervesaban yani annem hep nemli yerde mantar olur der.sadece sizin birakmamaniz değil de sık sık alt değiştirmek de lazim. Islak mendiller etkiler.ya da ek gıda sürecindeyse birşey dokunup mantara çevirmiş olabilir .. Hava alması önemli doktor öyle demişti. Açıkçası doğal nasıl anlaşılır bilemiyorum .güvendiğiniz bir aktarsa eğer ona inanmak durumundasınız mecbur. Bende çok emin olmayarak almıştım aslında .bilmediğim bı yerden aldım çünkü yaradana sığınıp sürdüm çok şükür iyi de geldi .
Mervesaban Elv_18 en geç 2 saatte bir bez değişimi yapmaya çalışıyorum sadece gece uykusunda değiştirmiyorum uyanmasın diye , ıslak mendil konusunda olabilir kullandığım mendil biraz fazla ıslak mendil onu değiştirmem gerekiyor sanırım.
1melek2020 Mervesaban Ben erken müdahale ettim 3 gün evde bekledim olmadı doktora götürdüm keşke biraz daha erken krem sürseydiniz bebeğin poposuna kadar gitmiş geçmiş olsun
Mervesaban 1melek2020 2 gün içinde oldu ilk gün pişik sandığımız için sudocrem kullandık normal de de her bez değişiminde mutlaka sürerim pişik kremini , günler süren pişik sonrasında böyle olmadı yanii
Karakayasveet05 Mervesaban biz yaşadık aynisini çok krem denedeik en son çare altını hep ılık su ile yıkadım ve sudocrem bol.bol çamur gibi sürdüm geçti
Mervesaban Karakayasveet05 doktorların çoğu da ıslak mendil yerine su ile temizlenmesini öneriyor keşke her seferinde bunu yapabilsek 😕
Mervesaban cocomelon aaaa gerçekten miii ilk defa duyduum bunuu eğer yarında geçmezse hemen deneyeceğim kremlerin durumuna göre Allah razı olsun 🙏🏻❤️
Mervesaban Omus35 pişiğe sudocrem kullanıyorum eşimin doktor arkadaşında bunu önermişti , trosyd prospektüsünde mantar için kullanımı yazıyor ama internette pişik kremi olarakta kullanılabiliyor yazıyor
Elv_18 Mervesaban bebişin kendisininde hassasiyeti olabilir. Bazı bebeğe dokunsan kızarıyor. Sleepy yenidoğan önerebilirim.benim kızım 9.ayina girmek üzere hala kullanıyoruz . memnunuz.cok geçmiş olsun.😇
Karakayasveet05 Mervesaban ben artık günde bir kere altını yıkıyorum silsem bike ıslak mendilleri sıcak su ile yıkıyorum çünkü çok ağlıyordu bebeğim ozaman
Elv_18 Mervesaban ıslak mendil canım dediğim .bez olarakta kullandım aslında güzel bir bez ama çok fazla lastik izi yapıyor